6. ledna 2017

Oblečení z ROSEWHOLESALE ...

…. yaaaay, na začátku týdne mi přišel balíček s oblečením. No spíše balík, než balíček. Vůbec jsem nečekala, že přijde tak brzy. Oblečení jsem si objednávala tak max před 20 dny a fakt během chvíle byl balík tady.
Všichni víte, že spolupracuji s tímto eshopem. Bylo mi opět nabídnuto, že si mohu vybrat nějaké kousky do mého šatníku. To bylo zas na hodinu, než jsem si něco vybrala. Nicméně, tentokrát jsem si vybrala takové kousky, že jsem z nich totálně uchvácená. Hlavně z těch bot a ta kabelka, no to tílko je taky skvělé, dobře i ta vesta je úžasná😀 . Ale co Vám budu vyprávět, každá ženská je uchvácená, když vidí oblečení, hlavně, když ty vybrané kousky jsou fakt boží.
Myslím, že mi balík přivezli v pondělí. V 7 ráno mi zvoní mobil, sms. Říkám neee, to ani nebudu číst, je teprve 7 a vstávat ještě nehodlám. V 8 mi zvoní mobil a já nereaguji, zvonek zvoní už asi po 5-té … tak já tedy vylezu … zalepené oči, vlasy, jako když mi bouchli kamna, na sobě jen pyžamo, proč se obtěžovat tím, abych si vzala župan a takový to, když se probudíte a ani nevíte, kde jste 😀 … „dobrý den, mám pro Vás balík“ … vůbec jsem nevěděla, kde jsem, podepsala jsem se na tu elektronickou blbost, vzala balík a šla zpět domů. Při cestě do pokoje, jsem se koukla do zrcadla a řekla jsem „ty vol****, tak ten ti už nikdy balík nedoveze, ty vypadáš“😀😀😀
HTTP://WWW.ROSEWHOLESALE.COM/CHEAPEST/FAUX-FUR-RHINESTONES-PU-LEATHER-1429467.HTML?LKID=345602
HTTP://WWW.ROSEWHOLESALE.COM/CHEAPEST/QUILTED-CHAINS-CROSSBODY-BAG-1587745.HTML?LKID=345602
HTTP://WWW.ROSEWHOLESALE.COM/CHEAPEST/SCALLOPED-LACE-TRIM-TANK-TOP-1418863.HTML?LKID=345602
Mějte se krásně a  #BeHappyAlways dennie ❤️ …
Ps: „krajkované tílko jsem ještě neměla na sobě, pouze, když jsem si ho zkoušela, takže jsem neměla příležitost ho vyfotit, ale co Vám mohu říct je to, že je stejně boží, jako ostatní věci, které jsem dostala. Tímto ještě jednou děkuji ROSEWHOLESALE za ty nádherné kousky „

img_3013

 FB dennie´s life blog
INSTAGRAM denisa.koranova
SNAPCHAT dennie_28
TWITTER dendulka28

1 komentář: