6. listopadu 2016

Rosewholesale / spolupráce ...

Přijala jsem další spolupráci s eshopem www.rosewholesale.com. Domluvili jsme se na nějaké sumě, za kterou si mohu vybrat oblečení. To trvalo opět nějakou chvíli. Jelikož je podzim, tak jsem si vybrala takový krásný žlutý kabátek, k tomu hnědou kabelku, černé psaníčko, které úplně zbožňuji, bílou košili a náušnice.
Žlutý kabátek = jedno velké zklamání. Na kabátek jsem se fakt těšila, jakmile jsem balík otevřela, řekla jsem "to nemyslí vážně, že ne" ... ale tohle se nosilo někdy v době, kdy byli komunisti (moje mamka by teď dodala "děláš, jak když jsi v té době žila" :DDD). Ne, ale opravdu, je to takový ten materiál, ze kterého má babička šaty ve skříni a v té době, když se to nosilo, tak byla opravdu kočka. Úplně vidím, jak nějaká babička má z tohohle materiálu zástěru a škube na dvorku kuře nebo králíka :DDD. Ale třeba mé kamarádce se to strašně líbí, je z toho unešená, mě možná odrazuje ta barva, však mě znáte, miluji tmavé barvy a nebo ten materiál, ale kdo ví, třeba jednoho dne si kabátek vezmu, sladím k tomu outfit a bude to skvělééé. Je to možná zrovna ten kousek, který se Vám nelíbí a pak si ho zamilujete :). Nicméně, zbylé věci, které mi přišly, z těch jsem úplně nadšená. Bílá košile je ze strašně příjemného materiálu, ale spíš se hodí na léto k nějakým šortkám, tak uvidím, jestli ji někam v těch chladných dnech vytáhnu. Tu, když jsem vybírala, tak z té jsem měla fakt strach, co přijde a přesný opak. Je fakt krásná a ta krajka, která tvoří celou spodní část je fakt skvělá !!! Kdyby byla delší, nezlobila bych se, na mojí výšku je docela krátká, takže pod ní musím nosit něco bílého, protože když z toho vykukuje kůže není to vůbec hezké a nebo druhá možnost vzít si šorkty do pasu, což také nevypdá vůbec zle. 
To psaníčko úplně miluji. Ten den, co balíček přišel, jsem večer šla pryč :), samozřejmě, že jsem si ho hned musela vzít. Je to super, když víte, že v kabelce nepotřebujete milión věcí a stačí vám - mobil / klíče / nějaké peníze / něco na rty a voňavka. Ten večer jsem nic jiného nepotřebovala, takže psaníčko vyhrálo na plné čáře. Kabelka, která přišla, tu také moc ráda nosím, jen mě štve, že se hned zbarvila od kalhot. Mám ráda tenhle typ kabelek, do které všechno naházíte a můžete jít. Ještě, když se do ní vejde strašně moc věcí, no jooo, ale hledejte pak hodinu klíče před domem :D, určitě to znáte !!! Nemám pravdu ??? A náušnice. Tente typ náušnic jsem si v poslední době strašně oblíbila, takže je nosím pořád :)

Tento e.shop se stal poslední dobou hodně známý, na zakoupené věci naleznete i HAUL a RECENZI u této youtuberky. https://www.youtube.com/watch?v=zvQajSCn7og
Jejich stránky můžete sledovat i na facebookovém profilu https://www.facebook.com/rosewhs/

Tímto děkuji ROSEWHOLESALE za spolupráci a za krásné věci !!!

Odkazy na věci zde - (bohužel kabátek/přehoz je vyprodaný, takže odkaz Vám nemohu napsat)
http://www.rosewholesale.com/cheapest/casual-magnetic-closure-and-zippers-1369157.html?lkid=345602
http://www.rosewholesale.com/cheapest/fashionable-rivets-and-colour-block-1078605.html?lkid=345602
http://www.rosewholesale.com/cheapest/stylish-turn-down-collar-lace-415447.html?lkid=345602











http://www.rosewholesale.com/?lkid=345602

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

1 komentář:

  1. Mě se hrozně líbí ta kabelka :) Jinak ten kabatek není zase tak hroby ne?:D jako materiál takhle na fotce úplně posoudit nejde, ale takhle to docela ujde :))

    OdpovědětVymazat