9. listopadu 2016

Happy days / říjen ...

... co Vám budu povídat prostě  HAPPY DAYS :).

Jooo, článek jsem nějak zapomněla postnout, takže o 9 dní později. O M L O U V Á M S E :) !

Říjen utekl zase strašně rychleee, ani jsem se neotočila a fuuu měsíc pryč. Když to tak píšu, tak bych vážně mohla začít dělat na té diplomce, jenže problém je v tom, že si vždy řeknu "mám ještě takového času" ... v polovině měsíce jsem měla mít první konzultaci s mým vedoucím diplomové práce, ale nějak se to nevydařilo, protože mám dvě stránky, takže by asi nebylo co konzultovat. Sakra, fakt musím začít !!!

Přemýšlím, co bych Vám pověděla, co se stalo tento měsíc.
Na začátku října jsem nastoupila znovu do práce, s kolegyní jsme byly happy, že jsme zase spolu na směně :).
Pohodička, srandičky, občasné nadávání, jak nás to nebaví, každodenní těšení se, jaká individua k nám přijdou a také těšení na některé "hosty" :). Čemu jsme se nedávno smály bylo to, že mi kolegyně píše "možná nám udělám do práce něco k obědu, když skočím do krámu, ale raději s tím nepočítej" a já na to "ok, tak já si raději skočím ráno do obchodu" ... "jooo, to bude jistější" ... "víš co, já bych taky něco udělala, ale nevím co, nevím jestli mám potřebné ingredience, nevím jestli se mi ráno bude chtít a nevím jestli nezapomenu" ... "ok, takže já si taky raději skočím do obchodu, kašlem na to" ... "ok ser*m na to" :DDD. My a jídlo, to je něco, kdybych Vám to tu vypisovala, asi by jste se fakt nasmály.

Začala mi škola, to už víte, no raději bez komentáře. První den jsem tam měla být do 21:00, nicméně jsem se v 19:00 hodin sebrala a čas jsem strávila daleko příjemněji :). Musím se poplácat po rameni, protože jsem čekala, že to zabalím daleko dřív, než v 7 hodin.

Asi tu nebudu psát, jak jsme se trošku opili a já druhý den vyhledávala McDonald, kde jsem si musela dát hranolky, cheeseburger a obří Colu :DDD. Pak už mi bylo fajn, zajedla jsem to ještě lázeňskou oplatkou v Teplicích. Ta byla fakt dobrá, už se těším, až zase zajdeme. Po zbytek dne jsme se asi v 9 lidech namačkali do jedné místnosti, kde jsme obsadili celý obývák, zapnuli filmy a jenom leželi, váleli se a nic se nám nechtělo dělat. Večer padl nápad, že pojedeme zase bruslit, tak jsme se spakovali a jeli jsme. No ze mě bude za chvíli krasobruslařka, co Vám budu povídat.

Další týden následovala oslava Markétky narozenin, které jsme si taky užili.

Pak klasické "chvilky" u kafíčka, čajíčku, vyjímečně i s dortíkem, v čajovně, kde dokážeme vysedávat vážně dlouho atp. :) !!!

Ani nemám moc času, abych Vám tu rozepisovala, co všechno jsem dělala. Jsem ráda, že jsem se dostala na chvíli k počítači a mohu něco napsat.  Takže tady máte většinou fotek (zdaleka to není většina, spíš je velká polovina nepoužitelná nebo nepublikovatelná :D), co jsem za měsíc vyfotila, takže se mrkněte a ahoj u dalšího článku :*.
 





To by nám šlo :D.



























Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

Žádné komentáře:

Okomentovat